Service

Wij zijn met vakantie van 20 tot en met 31 juli
Heb je tijdens onze vakantie dringende problemen met je computer of netwerk ? Contacteer onze collega Cloudcom, helpdesk@cloudcom.be , tel. 078 / 150 755 . Meld even dat je klant bent van Vanhinsberg.
Service na verkoop is belangrijk voor U.
Daarom doen wij ons best om U zo goed mogelijk te helpen. Herstellingen tijdens de garantieperiode worden door sommige fabrikanten zelf uitgevoerd. U hebt de keuze om het defecte toestel zelf aan te melden bij de fabrikant, of U kunt het toestel bij ons binnen brengen, waarna wij de garantie-afhandeling met de fabrikant regelen.
Klanten met een onderhoudscontract kunnen een interventie aanvragen via onderstaande websites:
Voor Brother: https://www.brother.be/nl-be/support/herstelling-aanvragen
Voor Kyocera: https://care.kyoceradocumentsolutions.be/
Voor OKI: http://www.oki.be/tse/
In onderstaande lijst vindt U de telefoonnummers van de helpdesks van de diverse merken.
Merk | Produkten | Tel.nr. |
---|---|---|
Acer | Computers en Notebooks | 078 / 150023 |
Brother | Fax, Printer, Multifunctional | 02 / 467 44 40 |
Fujitsu | Servers, Notebooks, Computers, monitoren | 02 / 536 61 00 |
HP | Computers en Notebooks, Printers | 078 / 600 019 |
Kyocera | Printers en Multifunctionals | 02 / 720 92 70 |
OKI | Printers en Multifunctionals | 02 / 257 46 20 |
Unit4 C-Logic | Boekhouding en Fakturatie software | 050 / 391336 |