Service

 

Service na verkoop is belangrijk voor U.

Daarom doen wij ons best om U zo goed mogelijk te helpen.  Herstellingen tijdens de garantieperiode worden door sommige fabrikanten zelf uitgevoerd.  U hebt de keuze om het defecte toestel zelf aan te melden bij de fabrikant, of U kunt het toestel bij ons binnen brengen, waarna wij de garantie-afhandeling met de fabrikant regelen.

In onderstaande lijst vindt U de telefoonnummers van de helpdesks van de diverse merken.

Merk Produkten Tel.nr.
Acer Computers en Notebooks 078 / 150023
Brother Fax, Printer, Multifunctional 02 / 467 44 40
Fujitsu Servers, Notebooks, Computers, monitoren 02 / 536 61 00
HP Computers en Notebooks, Printers 02/ 620 05 66
Kyocera Printers en Multifunctionals 02 / 720 92 70
OKI Printers en Multifunctionals +31 207 989 338
Venice C-Logic Boekhouding en Fakturatie software 050 / 391336

Voor onze professionele klanten hebben we tijdens onze vakantieperiode een backup voorzien. 

Hebt u problemen met uw Kyocera printer ?  Contacteer de helpdesk van Kyocera, 02 / 720 92 70.  Klanten met een onderhoudsovereenkomst worden ook geholpen via de Care website: https://care.kyoceradocumentsolutions.be/ 

Hebt u problemen met uw Brother Printer ?  Contacteer de helpdesk van Brother, 02 / 467 44 40.  Klanten met een Brother onderhoudsovereenkomst worden ook geholpen via de support pagina https://www.brother.be/nl-be/support/herstelling-aanvragen

Hebt u problemen met uw OKI Printer ?  Klanten met een OKI onderhoudsovereenkomst worden geholpen via +31 207 989 338

Hebt u problemen met uw Fujitsu computer of notebook ?  De meeste Fujitsu hardware heeft minstens 3 jaar onsite garantie.  Contacteer de Fujitsu helpdesk:  02 / 536 61 00

Heb je tijdens onze vakantie dringende problemen met je computer of netwerk ? 
Contacteer onze vrienden van Cloudcom, helpdesk@cloudcom.be , tel. 078 / 150 755 . 
Meld even dat je klant bent van Vanhinsberg.