Service van onze leveranciers

Wij zijn met vakantie van 18 tot en met 31 juli 2018.
Hebt U tijdens onze vakantie dringend technische ondersteuning nodig?

 

Voor Kyocera:  surf naar http://care.kyoceradocumentsolutions.be of bel:  02/7209270

Voor uw IT (enkel voor zelfstandigen en bedrijven) :  Neem contact met onze ICT-collega Cloudcom:  078 / 150655 , info@cloudcom.be

 

Klanten met een onderhoudscontract kunnen een interventie aanvragen via onderstaande websites:

Voor Kyocera:  http://care.kyoceradocumentsolutions.be

Voor OKI: http://okisupport.tk/

 

Service na verkoop is belangrijk voor U.  Daarom doen wij ons best om U zo goed mogelijk te helpen.  Herstellingen tijdens de garantieperiode worden door sommige fabrikanten zelf uitgevoerd.  U hebt de keuze om het defecte toestel zelf aan te melden bij de fabrikant, of U kunt het toestel ook bij ons binnen brengen, waarna wij de garantie-afhandeling met de fabrikant regelen.

In onderstaande lijst vindt U de telefoonnummers van de helpdesks van de diverse merken.

 

Merk Produkten Tel.nr.
Acer Computers en Notebooks 078 / 150023
Brother Fax, Printer, Multifunctional 02 / 467 44 40
Fujitsu Servers, Notebooks, Computers, monitoren 02 / 536 61 00
HP Computers en Notebooks, Printers 078 / 600 019
Kyocera Printers en Multifunctionals 02 / 720 92 70
OKI Printers en Multifunctionals 02 / 257 46 20
Unit4 C-Logic Boekhouding en Fakturatie software 050 / 391336