Een nieuwe printer Kyocera
Wil je een nieuwe printer of kopieermachine
bij jouw op kantoor geleverd en geïnstalleerd ?
Dan zit je goed bij ons !
Je kent het wel
Je bent toe aan een nieuwe printer, maar ziet door het bos de bomen niet. Je wordt dagelijks opgebeld en lastiggevallen door verkopers die maar in één ding geïnteresseerd zijn: je een zo groot mogelijke printer verhuren met een wurgcontract waar je nooit meer van af geraakt.
Niet zo bij ons.
Wij luisteren naar je. Wat en hoeveel ga je afdrukken, koop je een multifunctionele printer, of is een printer met een afzonderlijke bureauscanner interessanter. Heb je wel kleur nodig ? Wat is voor jou het beste: de machine kopen, leasen of huren ? Onderhoudscontract of niet ? Samen bekijken we welke modellen voor jou het interessantst zijn.
Eens de keuze gemaakt is, leveren we de printer en installeren we hem op je computer, server, Mac en tablet/smartphone. We stellen ook de scanner in en maken indien nodig verschillende virtuele printers aan (zwart/wit, kleur, op hoofdingpapier, …) . Je krijgt de nodige uitleg en als we vertrekken ben je zeker van een perfect werkend systeem.
En wat als er een probleem is ?
Elke printer heeft regelmatig een onderhoudsbeurt nodig. Heb je een onderhoudscontract afgesloten dan kom ik of een technieker van Kyocera zelf de printer onderhouden en herstellen. Dit gebeurt ten laatste de volgende werkdag.
Maar dat doet toch iedereen ?
Inderdaad, bijna iedereen belooft dat. Maar tussen beloven en doen is er een groot verschil. Bovendien kunnen er altijd wel eens kleine probleempjes optreden waarvoor onze concurrenten speciaal iemand van uit het binnenland moeten sturen en waarvoor je achteraf een serieuze rekening krijgt omdat ‘dit soort zaken niet in het onderhoudscontract zitten’. Enkele voorbeelden uit de praktijk?
- Een klant krijgt de toner niet in de machine omdat hij de tonerbus er omgekeerd probeert in te duwen.
- De automatische tonerlevering heeft even niet gewerkt, waardoor de klant zonder toner is gevallen.
- Een papierstoring waarbij de klant het papier niet vindt omdat hij op de verkeerde plaats zoekt, …
Nodeloze ergernissen die je een gepeperde rekening kunnen bezorgen.
Niet bij ons, wij springen in onze auto, komen langs en helpen je in ‘no time’ , meestal met de glimlach en voor een kop koffie. ☕ 😉 😉 😉
Ja maar, zijn jullie dan niet duurder ?
Welnee, integendeel zelfs. Aangezien wij zelf de levering en installatie uitvoeren zijn wij sowieso goedkoper dan installatie-ingenieurs die van uit Brussel moeten komen. En bovendien, op het eind van de leasing of de huur van de machine moet je geen dure verbrekingsvergoeding betalen om van het contract af te geraken. Dubbele besparing dus.
Service? Yes, we do .
Wij zijn de schakel tussen de klant en de fabrikant van de machine. Wij verkopen niet enkel, maar zorgen ook zelf voor de levering en de installatie. Zo kennen wij je bedrijf en de manier waarop jullie werken, en kunnen wij een perfecte service garanderen.