Service tijdens onze vakantie

Hebt u een probleem met uw computer, notebook, server of printer tijdens onze vakantie?

Bij dringende technische problemen tijdens onze vakantieperiode hebben we voor onze professionele klanten een backup voorzien. 

Hebt u problemen met uw Kyocera printer ?  Contacteer de helpdesk van Kyocera, 02 / 720 92 70.  Klanten met een onderhoudsovereenkomst worden ook geholpen via de Care website: https://care.kyoceradocumentsolutions.be/ 

Hebt u problemen met uw Brother Printer ?  Contacteer de helpdesk van Brother, 02 / 467 44 40.  Klanten met een Brother onderhoudsovereenkomst worden ook geholpen via de support pagina https://www.brother.be/nl-be/support/herstelling-aanvragen

Hebt u tijdens onze vakantie dringende problemen met uw computer of netwerk ? 
Contacteer onze vrienden van Cloudcom, helpdesk@cloudcom.be , tel. 078 / 150 755 . 

Meld even dat u klant bent van Vanhinsberg


Opgelet: bij hardware-problemen binnen garantie contacteert u best de fabrikant van uw computer of notebook. 

Hebt u problemen met uw Lenovo computer of notebook (hardware)? De meeste Lenovo hardware heeft minstens 3 jaar onsite garantie. Contacteer de Lenovo helpdesk, 02 / 700 73 77 of start een Chat, Lenovo Live Chat Support | Get Instant Customer Assistance- Lenovo Support BE

Hebt u problemen met uw Fujitsu computer of notebook (hardware)?  De meeste Fujitsu hardware heeft minstens 3 jaar onsite garantie.  Contacteer de Fujitsu helpdesk:  02 / 536 61 00