Service

Service na verkoop is belangrijk voor U.
Daarom doen wij ons best om U zo goed mogelijk te helpen. Herstellingen tijdens de garantieperiode worden door sommige fabrikanten zelf uitgevoerd. U hebt de keuze om het defecte toestel zelf aan te melden bij de fabrikant, of U kunt het toestel bij ons binnen brengen, waarna wij de garantie-afhandeling met de fabrikant regelen.
In onderstaande lijst vindt U de telefoonnummers van de helpdesks van de diverse merken.
Merk | Produkten | Tel.nr. |
---|---|---|
Acer | Computers en Notebooks | 078 / 150023 |
Brother | Fax, Printer, Multifunctional | 02 / 467 44 40 |
Fujitsu | Servers, Notebooks, Computers, monitoren | 02 / 536 61 00 |
HP | Computers en Notebooks, Printers | 02/ 620 05 66 |
Kyocera | Printers en Multifunctionals | 02 / 720 92 70 |
OKI | Printers en Multifunctionals | +31 207 989 338 |
Venice C-Logic | Boekhouding en Fakturatie software | 050 / 391336 |
Voor onze professionele klanten hebben we tijdens onze vakantieperiode een backup voorzien.
Hebt u problemen met uw Kyocera printer ? Contacteer de helpdesk van Kyocera, 02 / 720 92 70. Klanten met een onderhoudsovereenkomst worden ook geholpen via de Care website: https://care.kyoceradocumentsolutions.be/
Hebt u problemen met uw Brother Printer ? Contacteer de helpdesk van Brother, 02 / 467 44 40. Klanten met een Brother onderhoudsovereenkomst worden ook geholpen via de support pagina https://www.brother.be/nl-be/support/herstelling-aanvragen
Hebt u problemen met uw OKI Printer ? Klanten met een OKI onderhoudsovereenkomst worden geholpen via +31 207 989 338
Hebt u problemen met uw Fujitsu computer of notebook ? De meeste Fujitsu hardware heeft minstens 3 jaar onsite garantie. Contacteer de Fujitsu helpdesk: 02 / 536 61 00
Heb je tijdens onze vakantie dringende problemen met je computer of netwerk ?
Contacteer onze vrienden van Cloudcom, helpdesk@cloudcom.be , tel. 078 / 150 755 .
Meld even dat je klant bent van Vanhinsberg.