Corona – update

We zijn ondertussen onze vijfde week verplichte winkelsluiting ingegaan, tijd voor een update.

Uw notebook, computer of printer wacht natuurlijk niet om defect te gaan tot onze winkel weer open is.  Daarom hebben we de volgende simpele regeling om toestellen voor herstelling binnen te brengen:

  1. Mail of bel ons, we maken een afspraak wanneer je het defecte toestel kunt binnenbrengen
  2. Op het afgesproken moment breng je je toestel binnen samen met een briefje waar je naam, telefoonnummer, eventueel wachtwoord van de computer en de foutomschrijving op staat.
    Je zet het toestel binnen aan de voordeur (de buitenpoort is half gesloten) en belt ons .
  3. Wij nemen het toestel binnen.
  4. Na reparatie bellen wij u zodat we verder kunnen afspreken voor afhaling of levering van het herstelde toestel

Wij hebben onze winkel heringericht zodat we onder veilige omstandigheden terug kunnen opengaan zodra we daarvoor de toelating krijgen.  In hoofdzaak komt het er op neer dat we ‘eenrichtingsverkeer’ hebben ingesteld zodat klanten elkaar niet kunnen kruisen.  We zullen nog een afscherming aan de kassa voorzien, en markeringen op de vloer aanbrengen zodat de minimale afstand gemakkelijk gerespecteerd kan worden.  Er is ontsmettende hand-gel voorzien voor iedereen die de winkel in- en uitgaat.

De thuisleveringen verzorgen we in de meest veilige omstandigheden.  Hand-gel gebruiken we nu al.  Zodra mondmaskers terug beschikbaar zijn, zullen we ook die gebruiken indien noodzakelijk.

Terwijl we wachten tot de winkel opnieuw open kan, hebben we veel meer thuisleveringen.  Bedankt aan alle klanten die winkel(H)ieren en zo de lokale economie steunen. 

Zorg goed voor jezelf en je naasten, hou het veilig.